ردپای یک موجود غول پیکر انسان نما
۩۩۞۩۩๑biya2๑۩۩۞۩۩
HAMECHIZ
درباره وبلاگ


سلام من آرمان یزدانی هستم از این که به وبلاگ خودتون سری زدید ممنونم ارزوی من رضایت شماست امیدوارم از اخبار و مطالب وبلاگ من خوشتون بیاد اگه در نظرسنجی من شرکت کنید ممننون میشم منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم با تشکر آرمان یزدانی
نويسندگان

ردپای یک موجود غول پیکر با قدمت 200 میلیون سال در مپالوزی جنوب افریقا کشف شد

ایا  این موجود غول پیکر بر روی زمین زندگی می کرد ؟ردپای گولیتا نامی که ساکنین محلی بر این پدیده نهاده اند یکی از اسرار افریقای جنوبی است .

http://www.thetruthbehindthescenes.org/wp-content/uploads/2012/01/Giants.jpg

در عکس مایکل تلینگر یکی از بهترین اثاری که ثابت می کند در سالیان بسیار دور موجودات غول پیکر بر روی زمین زندگی می کرده اند را نشان می دهد.رد پای 4 فوتی موجود غول پیکر بر روی گرانیت دانشمندان را شگفت زده کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->